Przewodnicząca Powiatowego Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności 
w Jeleniej Górze

ogłasza nabór kandydatów 

na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
- Sekretarza Zespołu 




Podstawa zatrudnienia:    umowa o pracę,
Wymiar czasu pracy:         pełny etat,
Miejsce zatrudnienia:        Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze, 
                                             58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II nr 7.
Przewidywany okres  
zatrudnienia:                       listopad 2024 r.
                                  
 

I.          Wymagania niezbędne, jakie powinni spełniać kandydaci:

1.    posiadać obywatelstwo polskie,
2.    mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni  praw publicznych,
3.    nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
       publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.    mieć nieposzlakowaną opinię,
5.    posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6.    posiadać wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja;  
8.    posiadać wiedzę i znajomość przepisów dotyczących: 

  • rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,pracowników samorządowych,
  • postępowania administracyjnego, 
  • kodeksu pracy,
  • ochrony danych osobowych.


 
II.         Wymagania dodatkowe:

1.    umiejętność zarządzania personelem,
2.    umiejętność pracy w zespole,
3.    dobra organizacja pracy, 
4.    systematyczność i dokładność,  
6.    odpowiedzialność i kreatywność,
7.    samodzielność w realizacji zadań,
8.    odporność na stres, 
9.    opanowanie i zdolność rozwiązywania konfliktów, 
10.   komunikatywność w kontaktach służbowych, 
11.   dyspozycyjność,
12.   samodzielność w podejmowaniu decyzji,
13.   umiejętność obsługi komputera. 

Preferowana znajomość programu  -  Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Osób Niepełnosprawnych. 


III.        Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku urzędniczym będzie obejmować: 

1.       zapewnienie wraz z Przewodniczącą Zespołu sprawnego działania Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze (PZOON), tj. nadzorowaniem czasu pracy pracowników i dbanie by przepisy prawa, porządku i dyscypliny pracy były przestrzegane, 

2.       czuwanie nad poprawnością formalno-prawną przygotowywanych dokumentów, czyli nadzór nad przestrzeganiem aktów wewnętrznych Zespołu oraz przepisów prawa, na których opiera swą działalność Zespół,

3.       organizacja wraz z Przewodniczącą Zespołu szkoleń i prowadzenie spraw doskonalenia zawodowego pracowników oraz członków PZOON,

4.       pod nieobecność Przewodniczącej Zespołu, rozstrzyganie ewentualnych sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami oraz klientami orzecznictwa,

5.       wdrażanie nowoczesnych technik pracy we współpracy z Przewodniczącą Zespołu,

6.       sprawowanie nadzoru merytorycznego i koordynacji pracy pod nieobecność Przewodniczącej Zespołu,

7.       dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony  danych osobowych i tajemnicy służbowej,

8.       nadzorowanie sposobu załatwiania skarg, wniosków i zażaleń składanych przez klientów orzecznictwa,

9.       organizowanie posiedzeń  kadry administracyjnej i czuwanie nad ich prawidłowym przebiegiem,

10.   prowadzenie  rejestrów PZOON,

11.   przygotowanie opinii prawnych dla potrzeb PZOON,

12.   sprawdzanie pod względem merytorycznym prawidłowości sporządzanych pism i innych dokumentów 
sporządzanych przez  pracowników Zespołu,

13.   systematyczne poszerzanie wiedzy w zakresie realizowanych zadań Zespołu i przekazywanie jej podległym 
pracownikom,

14.   nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań podległych pracowników,

15.   dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników oraz kontrolę wykonywania zaleceń z nich 
wynikających,

16.   inicjowanie i organizowanie szkoleń w zakresie przepisów wykorzystywanych w jednostce do realizowania
statutowych zadań, 

17.   rozpatrywanie skarg,  badanie ich zasadności, analizowanie źródeł i przyczyn ich powstawania oraz 
podejmowanie działań zapewniające ich należyte i terminowe załatwienie,

18.   organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony prawnie chronionych danych,

19.    zbieranie i opracowywanie danych służących sprawozdawczości,

20.   opracowywanie pism i wszelkich innych dokumentów związanych z prowadzoną w Zespole działalnością,

21.   współpracę z jednostkami zewnętrznymi, 

22.   wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.


IV.        Kandydat musi złożyć:

1.    CV i list motywacyjny,
2.    dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych (ksero),
3.    dokumenty potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
4.    oświadczenie o niekaralności,
5.    oświadczenie, iż cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6.    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7.    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8.   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji.


V.       Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania 
o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze” w siedzibie Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 października 2024 r.  do godz. 14.00.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

Złożonych dokumentów Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.

O zakwalifikowaniu do następnych etapów rekrutacji osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem na wskazany adres.


Konkurs składa się z 3 etapów:
I etap – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu,
II etap – test wiedzy praktycznej, 
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

 

Informacja o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej https://pzon.bip.jeleniagora.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze. 
 

                                                                                                       Dorota Ćwiek

                                                                                                        Przewodnicząca