Przewodnicząca Powiatowego Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności 
w Jeleniej Górze

ogłasza nabór kandydatów 

na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
- Sekretarza Zespołu 




Podstawa zatrudnienia:                   umowa o pracę,
Wymiar czasu pracy:                        pełny etat,
Miejsce zatrudnienia:                       Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze, 58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II nr 7.
Przewidywany okres zatrudnienia: październik 2024 r.
                                  
 

I.          Wymagania niezbędne, jakie powinni spełniać kandydaci:

1.    posiadać obywatelstwo polskie,
2.    mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni  praw publicznych,
3.    nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
       publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.    mieć nieposzlakowaną opinię,
5.    posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6.    posiadać wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja;  
8.    posiadać wiedzę i znajomość przepisów dotyczących: 

  • rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • pracowników samorządowych,
  • postępowania administracyjnego, 
  • kodeksu pracy,
  • ochrony danych osobowych.

     
    II.         Wymagania dodatkowe:

    1.    umiejętność zarządzania personelem,
    2.    umiejętność pracy w zespole,
    3.    dobra organizacja pracy, 
    4.    systematyczność i dokładność,  
    6.    odpowiedzialność i kreatywność,
    7.    samodzielność w realizacji zadań,
    8.    odporność na stres, 
    9.    opanowanie i zdolność rozwiązywania konfliktów, 
    10.   komunikatywność w kontaktach służbowych, 
    11.   dyspozycyjność,
    12.   samodzielność w podejmowaniu decyzji,
    13.   umiejętność obsługi komputera. 

    Preferowana znajomość programu  -  Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Osób Niepełnosprawnych. 


    III.        Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku urzędniczym będzie obejmować: 

    1.       zapewnienie wraz z Przewodniczącą Zespołu sprawnego działania Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania 
    o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze (PZOON), tj. nadzorowaniem czasu pracy pracowników i dbanie by przepisy prawa, porządku i dyscypliny pracy były przestrzegane, 

    2.       czuwanie nad poprawnością formalno-prawną przygotowywanych dokumentów, czyli nadzór nad przestrzeganiem aktów wewnętrznych Zespołu oraz przepisów prawa, na których opiera swą działalność Zespół,

    3.       organizacja wraz z Przewodniczącą Zespołu szkoleń i prowadzenie spraw doskonalenia zawodowego pracowników oraz członków PZOON,

    4.       pod nieobecność Przewodniczącej Zespołu, rozstrzyganie ewentualnych sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami oraz klientami orzecznictwa,

    5.       wdrażanie nowoczesnych technik pracy we współpracy z Przewodniczącą Zespołu,

    6.       sprawowanie nadzoru merytorycznego i koordynacji pracy pod nieobecność Przewodniczącej Zespołu,

    7.       dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony  danych osobowych i tajemnicy służbowej,

    8.       nadzorowanie sposobu załatwiania skarg, wniosków i zażaleń składanych przez klientów orzecznictwa,

    9.       organizowanie posiedzeń  kadry administracyjnej i czuwanie nad ich prawidłowym przebiegiem,

    10.   prowadzenie  rejestrów PZOON,

    11.   przygotowanie opinii prawnych dla potrzeb PZOON,

    12.   sprawdzanie pod względem merytorycznym prawidłowości sporządzanych pism i innych dokumentów 
    sporządzanych przez  pracowników Zespołu,

    13.   systematyczne poszerzanie wiedzy w zakresie realizowanych zadań Zespołu i przekazywanie jej podległym 
    pracownikom,

    14.   nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań podległych pracowników,

    15.   dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników oraz kontrolę wykonywania zaleceń z nich 
    wynikających,

    16.   inicjowanie i organizowanie szkoleń w zakresie przepisów wykorzystywanych w jednostce do realizowania
    statutowych zadań, 

    17.   rozpatrywanie skarg,  badanie ich zasadności, analizowanie źródeł i przyczyn ich powstawania oraz 
    podejmowanie działań zapewniające ich należyte i terminowe załatwienie,

    18.   organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony prawnie chronionych danych,

    19.    zbieranie i opracowywanie danych służących sprawozdawczości,

    20.   opracowywanie pism i wszelkich innych dokumentów związanych z prowadzoną w Zespole działalnością,

    21.   współpracę z jednostkami zewnętrznymi, 

    22.   wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.


    IV.        Kandydat musi złożyć:

    1.    CV i list motywacyjny,
    2.    dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych (ksero),
    3.    dokumenty potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
    4.    oświadczenie o niekaralności,
    5.    oświadczenie, iż cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    6.    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    7.    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8.   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji.


    V.       Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

    Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania 
    o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze” w siedzibie Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania 
    o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 września 2024 r.  do godz. 12.00.
    Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

     

    Złożonych dokumentów Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.

    O zakwalifikowaniu do następnych etapów rekrutacji osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem na wskazany adres.


    Konkurs składa się z 3 etapów:
    I etap – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu,
    II etap – test wiedzy praktycznej, 
    III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

     

    Informacja o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej https://pzon.bip.jeleniagora.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze. 
     

                                                                                                           Dorota Ćwiek

                                                                                                            Przewodnicząca