Nabór na stanowisko pomocy administracyjnej do prowadzenia bieżącej księgowości
XMLTreść
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze
ogłasza nabór na stanowisko
pomocy administracyjnej do prowadzenia bieżącej księgowości
ogłasza nabór na stanowisko
pomocy administracyjnej do prowadzenia bieżącej księgowości
Wymiar etatu: 0,125 etatu (1h/dziennie)
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
Wymagania:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie średnie,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7. dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
8. dyspozycyjność.
Zakres czynności dotyczy realizacji następujących zadań:
1. Przygotowanie dokumentów Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze do księgowania, w tym:
- kompletowanie chronologiczne dokumentacji finansowo-księgowej i sporządzanie zestawień,
- bieżąca kontrola formalno-rachunkowa wyciągów bankowych i raportów kasowych,
- dekretacja oraz numerowanie dowodów księgowych.
2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych w systemie komputerowym polegające na systematycznych zapisach dowodów księgowych w ujęciu chronologicznym.
3. Analiza wydatków, kosztów za poszczególne okresy sprawozdawcze (miesiąc, kwartał, rok).
4. Szczegółowa ewidencja księgowa opłat za wydawanie kart parkingowych oraz terminowe odprowadzanie dochodów do Urzędu Miasta z tytułu otrzymanych wpływów.
5. Sporządzenie miesięcznych wydruków:
- kosztów i wydatków,
- zestawień obrotów i sald,
- dzienników częściowych.
6. Sporządzenie wydruków syntetyk dowodów księgowych wg potrzeb.
7. Stwierdzanie zgodności obrotów dzienników częściowych z zestawieniem obrotów i sald księgi głównej za poszczególne miesiące.
8. Sporządzanie wydruków księgi głównej.
9. Rozliczenie delegacji, zaliczek.
10. Sporządzanie i analiza zobowiązań.
11. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz księgi inwentarzowej.
12. Prowadzenie ewidencji
13. Bieżące zapoznawanie się z przepisami finansowymi niezbędnymi do prawidłowego wykonywania obowiązków księgowej.
Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
2. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
"Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych, nie byłam(byłem)skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe".
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności a w szczególności świadectwo ukończenia szkoły średniej.
4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
"Wyrażam zgodę ma przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko: Pomoc administracyjna zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2018 r., poz. 1000)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zespołu, w pok. 313, do dnia 20. 07. 2023 r. do godz. 12.00.
Przewodnicząca Powiatowego Zespołu do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności
Dorota Ćwiek