W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Nabór na stanowisko pomocy administracyjnej do prowadzenia bieżącej księgowości

XML

Treść

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze

ogłasza nabór na stanowisko

pomocy administracyjnej do prowadzenia bieżącej księgowości 


Wymiar etatu: 0,125 etatu (1h/dziennie)

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.


Wymagania:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie średnie,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 
7. dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
8. dyspozycyjność.


Zakres czynności dotyczy realizacji następujących zadań: 

1.   Przygotowanie dokumentów Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania 
o Niepełnosprawności w Jeleniej Górze do księgowania, w tym: 
- kompletowanie chronologiczne dokumentacji finansowo-księgowej i sporządzanie zestawień,
- bieżąca kontrola formalno-rachunkowa wyciągów bankowych i raportów kasowych,
- dekretacja oraz numerowanie dowodów księgowych. 

2.   Prowadzenie ksiąg rachunkowych w systemie komputerowym polegające na systematycznych zapisach dowodów księgowych w ujęciu chronologicznym.
3.   Analiza wydatków, kosztów za poszczególne okresy sprawozdawcze (miesiąc, kwartał, rok). 
4.   Szczegółowa ewidencja księgowa opłat za wydawanie kart parkingowych oraz terminowe odprowadzanie dochodów do Urzędu Miasta z tytułu otrzymanych wpływów. 
5.   Sporządzenie miesięcznych wydruków:
- kosztów i wydatków,
- zestawień obrotów i sald,
- dzienników częściowych.
6.   Sporządzenie wydruków syntetyk dowodów księgowych wg potrzeb.
7.   Stwierdzanie zgodności obrotów dzienników częściowych z zestawieniem obrotów i sald księgi głównej za poszczególne miesiące.
8.   Sporządzanie wydruków księgi głównej.
9.   Rozliczenie delegacji, zaliczek.
10. Sporządzanie i analiza zobowiązań.
11. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz księgi inwentarzowej.
12. Prowadzenie ewidencji
13. Bieżące zapoznawanie się z przepisami finansowymi niezbędnymi do prawidłowego wykonywania obowiązków księgowej. 

Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
2. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
"Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych, nie byłam(byłem)skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe".
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności a w szczególności świadectwo ukończenia szkoły średniej.
4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
"Wyrażam zgodę ma przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko: Pomoc administracyjna zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2018 r., poz. 1000)”.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zespołu, w pok. 313, do dnia 20. 07. 2023 r. do godz. 12.00. 





Przewodnicząca Powiatowego Zespołu do Spraw

Orzekania o Niepełnosprawności

Dorota Ćwiek